این وبلاگ رو از فروردین ماه ۹۳ راه اندازی کردم. اوایل، بیشتر مطالب کپی بود و تقریبا میشه گفت آرشیوی از مطالب برگزیده‌ای بودن که جاهای مختلف خونده بودم(کتاب، وب، شبکه‌های اجتماعی و...). تا امروز هم چندین و چند بار رویه‌ی وبلاگ عوض شده و ایضاً URL یکتایی که به بقیه دسترسی می‌داد. از مجموع ۱۸۹ پستی که منتشر شد فقط ۱۶ تاش رو نگه داشتم و بقیه رو از دسترس خارج کردم.

می‌تونم اظهار امیدواری بکنم از این که تقریبا به سطحی از بلوغ فکری رسیدم که لازمه مطالب گذشته رو پاک کنم و رویه‌ای که قراره در طی سال‌های آینده در پیش بگیرم رو آغاز کنم. مقاله‌هایی که می‌خونم رو اینجا درباره‌شون می‌نویسم و تقریبا می‌تونم بگم دفترچه یادداشتیه که اولین ویراست از هر یاداشت یا خلاصه نویسی علمی-فلسفیم توش قرار میگیره. 

سوال اینجاست که، بدون پاک کردن مطالب قبلی نمیشد مطالب جدید رو بارگزاری کرد؟

میشد. اما اون وسواسی که من و امثال من رو به انجام کار «درست» و انجام «درست» کار‌ها وامیداره مانع از این شد که دست‌نوشته‌های کودکیم رو آزادانه در این فضا رها کنم؛ چون برای قضاوت کردن یک انسان به طول یک عمر، نشانه‌ها و آثار اولیه می‌تونن سوء برداشت‌هایی رو رقم بزنن که در نتیجه‌ی نهایی تأثیرگذاره. 

 

سعی می‌کنم بهتر و بیشتر بنویسم. نوشته‌ها رنگ و بوی حقیقت داشته باشن و مخاطب رو به ناکجاآباد نبرن. امیدوارم که در این مسیر، بر قوت و قدرت نوشته‌ها روز به روز افزوده بشه و این قلم به سطح بالاتری از پختگی برسه. پختگی‌ای که در نهایت قرار نیست فقط در عمر من کارگر باشه و شاید، پای تأثیرگذاری بر نسل‌های بعد در قرون بعد هم در میان باشه :)